Website gelanceerd

12-10-2013 16:57

Sportcamera Blog is on air....

Er zijn in mijn optiek heel veel vergelijkingssites waar sportcamera's worden gepresenteerd. Dat is op zich natuurlijk goed ware het niet dat die allemaal gebaseerd zijn op prijs. Wie heeft de goedkoopste, waar is de beste aanbieding.

Toch denk ik dat ik je met mijn blog kan helpen om de juiste camera te kiezen, waarom? Ik ga de camera's vergelijken op basis van specificaties, op basis van meegeleverde accessoires en waar hij nu echt goed voor te gebruiken is.

Wat doe ik niet? ik ga niet in op brandpunten, en het verschil tussen een cmos of andere soorten sensoren. Ik bekijk de camera vanuit de positie van een gemiddelde gebruiker. Ben je een profesionele camera man of zeer fanatiek amateur filmer dan heb je waarschijnlijk veel meer technische kennis.

Ben je een motorcrosser dan heb je andere eisen dan een duiker. Zoals kan hij op mijn helm of als ik hem onderwater gebruik hoe worden de kleuren weergegeven.

Veel plezier de komende tijd en laat ook je ervaringen weten, ze worden meegenomen in het vergelijk.

Groeten

Sander